Наши партнеры

Оплата і доставка

Друзі нагадуємо вам, що після 24/02 ми не відправляємо посилки післяплатою, тільки після повної оплати.

Оплата та доставка для оптових покупців.

Оформлення заказу.
Оформити своє замовлення Ви можете такими способами:
- через розділ «Кошик» вибрати товар в електронному каталозі сайту,
- оформити замовлення або зв'язатися з відділом продажів за телефоном 0992601157
Способи оплати:
- оплата на картку Приватбанку

Повідомте відділ продажу про бажання оплатити замовлення через безготівковий платіж.
Наші менеджери відправлять Вам електронною поштою рахунок на оплату,
який Ви зможете сплатити в будь-якому Банку України
Доставка замовлень:

Перед відправкою наш менеджер зв'яжеться з Вами,
щоб уточнити зручний для Вас час та місце доставки.

.Оплата замовлення здійснюється після формування замовлення на складі.
Зміна складу замовлення можлива лише за погодженням з клієнтом.
Якщо в процесі комплектування замовлення ми не зможемо виконати його у повному обсязі,
ми зв'яжемося з вами електронною поштою або по телефону,
запропонуємо заміну або узгодимо розформування замовлення.
Ваше замовлення є свідченням того,
що Ви уважно ознайомилися з усіма умовами його розміщення,
оплати та доставки, та повністю з ними згодні.
Весь товар перевіряється перед відправкою на справність.
Вартість доставки товарів уточнюйте у менеджера під час розміщення замовлення.
ВАЖЛИВО
1.Якщо замовили доставку Новою поштою, Ви маєте 5 робочих днів на те, щоб забрати свою посилку з відділення. Якщо протягом цього періоду посилка не забрана, вона автоматично повертається назад.

3.У випадку, якщо розумієте, що з особистих причин у Вас немає можливості забрати замовлення протягом 5 днів, будь ласка, заздалегідь повідомте нам, ми продовжимо зберігання посилки на пошті додатково до 3 днів.

Способи доставки.

-Транспортні компанії:
Відправлення замовленого товару здійснюється транспортними компаніями.
Після надсилання товару Вам передзвонять та повідомлять номер декларації.
Витрати транспортної компанії на доставку вантажу оплачує клієнт при отриманні товару.
У неділю та понеділок відправки проводяться за погодженням з менеджером.
Щоб уникнути непорозумінь та конфліктних ситуацій, просимо Вас при отриманні товару на відділенні
транспортної компанії уважно перевіряти цілісність упаковки, відповідність кількості товару та
комплектності із зазначеним у супровідній накладній, зовнішній вигляд товару на відсутність сколів,
подряпин, тріщин, вм'ятин, бою та інших дефектів.
крадіжки тощо. вимагайте складання комерційного акта від перевізника з описом ушкоджень
упаковки вантажу та матеріальних збитків за накладною. В іншому випадку, подальші претензії
до перевізника прийнято не буде! За замовчуванням вантаж відправляється через вибраного
Вами перевізника без страхування. Дану послугу надає будь-яка транспортна компанія
та за Вашим бажанням вартість страхування буде додана до вартості товару при виставленні рахунку.
На даний момент Ми працюємо з наступними транспортними компаніями:
- «Нова пошта» Телефон гарячої лінії: 8 800 500-60-90 (переважна за ціною, охопленням міст та можливістю доставки до дверей).
Для отримання товару (при пересиланні транс. компанією) Вам необхідно знати № декларації та мати при собі паспорт та гроші для оплати доставки.
Замовлення по Україні доставляють від 1 до 3 робочих днів з моменту надходження грошей на наш розрахунковий рахунок.

З повагою, компанія "СВІТ ДЕКОРА".